Kaj je drugače kot vožnja po cesti. Pokrajina, marsikaj se s ceste ne da videti. Ugotavljam, da so ta lepši deli, skriti in se je potrebno, da jih vidiš podati v hribe, paš ali pa s kolesom. Ker je premikanje in tudi adrenalin s kolesom malo bolj za občutiti, grem pač rajši tako kot pa peš. Ugotavljam pa tudi kako prav je, da se je potrebno potruditi, da za te lepote, ki jih je na zemlji ogromno nekaj naredimo, da potem bolj cenimo naravo, ki kot že rečno je čudovita.
Po pregledanem sem se nekako odločil za San Martino di Castozza. Že prvi vtis, ko vidiš pot proti koči Rosseta, ti da vedeti, da zna biti zanimivo. Je sploh kaj možno pisati o poti, ne ne znam to opisati. lahko samo rečem noro in lepo sploh pogledi na hribe in pot, ki je speljana po teh hribih. Edino kar se mi zdi, če bi koga zanimala pot, ki sem jo prekolesaril. Z gondolo iz San Martino di Castroza na Passo Rosetta od tam se spustimo do koče Rosetta, potem pa naprej po poti št. 756. Po 10 prevoženih km pridemo do razpotja in sledimo naprej po poti 761 do Col de Pra in še lep spust proti Taibono, od tam pa po glavni cesti nazaj proti Falcade in preko prelaza Rolle nazaj v San Matrino. Sicer pa je pot lepo vozna razen nekaj predelov na koncu in sredini poti.
Vsaj za kakšen dan je potrebno zamenjati kolo za hribe, aja za dan brez kolesa. Kje je lepo, na prelazu Falzarego. Za relaksacijo kar prijetna tura do koče Averau in naprej na vrh do koče Nuvolav.
Z malo kondicije za vsakogar dobre dve urce hoje gor in dol.
Prej ko se gre pa domov, pa še en prelaz, ki še ni bil prevožen Passo Giau.
Ni komentarjev:
Objavite komentar